عاشقانه دل شکسته

عشق

عاشقانه دل شکسته

عشق

عاشقانه  دل شکسته

❤اِلتِمــــــــا๛ مــــــالِ בیـــــــروز بــــوב ❤
مـــــــالِ وَقتـــــــے بـــوב ڪــــﮧ ســـــــا בـہ بوבم
اِمــــــــروز میـــــــפֿـــــواے بـــِــرے ؟؟؟
هیــــــــــــــ๛ !!!
❤ـ؋ـَقَطـ ” פֿـــُــــבاـפـــــــــــافـِظــ ❤

بایگانی
آخرین مطالب

روزای بارونی

روزای بارونی رو دوست دارم..

چون کسی نمیدونه منتظر تاکسی هستی،

یا اواره ی خیابونی!!

کسی نمیدونه این دودی که از دهنت در میاد،

بخار هواست،

یا آهیه که میکشی!!

حتی کسی نمیدونه اون اشکه که روی گونه هاته،

یا قطره ی بارون؟


  • maede jooooooooooooon

نظرات  (۲)

تا حالا بهش فک نکرده بودم عالیه از این به بعد زیاد امتحان میکنم پس پاییز واس ماس
  • دختر مهتاب من زنده ام
  • عاشق روزای بارونی ام
    چون کسی نمیفهمه دارم گریه میکنم....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">