عاشقانه دل شکسته

عشق

عاشقانه دل شکسته

عشق

عاشقانه  دل شکسته

❤اِلتِمــــــــا๛ مــــــالِ בیـــــــروز بــــوב ❤
مـــــــالِ وَقتـــــــے بـــوב ڪــــﮧ ســـــــا בـہ بوבم
اِمــــــــروز میـــــــפֿـــــواے بـــِــرے ؟؟؟
هیــــــــــــــ๛ !!!
❤ـ؋ـَقَطـ ” פֿـــُــــבاـפـــــــــــافـِظــ ❤

بایگانی
آخرین مطالب

سخت است....

متن های غمگین و دلشکسته با عکس,متن های عاشقانه دلشکسته,غمگین ترین متن های عاشقانه با عکس,عکس و نوشته های غمگین دل شکسته ,عکس و متنهای زیبای غمگین و گریه دار

سخت است ببازی

تمام احساس پاکت را

و هنوز نفهمیده باشی

اصلا دوستت داشت؟؟؟!!!

  • maede jooooooooooooon

نظرات  (۱۱)

هه....واقعا....اصن دوستم داشت؟؟؟؟
پاسخ:
اره منم موندم...
 نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع...


هستن آدمایی ک هنوز ی تار موشونو ب دنیـــــــــــــــــــــــــــــــــــا نمیدم...سلامتی اونا
پاسخ:
سلامتیه خودم که هیچ وقت تنهاش نذاشتم ولی او....
 خخخخخخخخخخ

خجالت؟ برا چ آجی؟
 خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


من دیگه باید آفلاین شم...برم شام درست کنم که مهمون دارم :)

فعلا عزیزم
پاسخ:
فدات برو عزیزم

دلم زنیو میخواد که سیگارشو وقتی روشن میکنه
اولین پُکشو فووووووت کنه تو صورتم ، بعد منم پشت سرش
سیگارمو روشن کنم ، فقط زُل بزنم بهش دلم زنیو میخواد که وقتی سیگارشو روشن میکنه
اولین پُکش با تموم وجودش باشه ، راستی میدونستی زنی که سیگارشو روشن میکنه گریه هاش تموم شده زنی که سیگارشو روشن میکنه پر از غمه ، زنای سیگاریو وقتی میبیننم لذت میبرم همشون یه مشخصه دارن روحِ لطیف با زخمای مردونه . . .
باید تموم شونه هاتونو بزارین واسه زیر سر اینا ... همین !

جالبه
واااااااققققعا
  • علی شبگرد
  • مانتانا قرمز چیه میکشه اه اه اه
    فقط مگنا الترا :)))

    پاسخ:
    این دفه
  • علی شبگرد
  • حالا وین استونم بود میشه یه کاریش کرد :))))

    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخ باشه
  • 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
  • لاییک
    پاسخ:
    مرسی
    سخت است زمانی که بفهمی دوستت، دوست نیست...
    پاسخ:
    واقعا
  • دختر مهتاب من زنده ام
  • لااااااااااااایک
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">