عاشقانه دل شکسته

عشق

عاشقانه دل شکسته

عشق

عاشقانه  دل شکسته

❤اِلتِمــــــــا๛ مــــــالِ בیـــــــروز بــــوב ❤
مـــــــالِ وَقتـــــــے بـــوב ڪــــﮧ ســـــــا בـہ بوבم
اِمــــــــروز میـــــــפֿـــــواے بـــِــرے ؟؟؟
هیــــــــــــــ๛ !!!
❤ـ؋ـَقَطـ ” פֿـــُــــבاـפـــــــــــافـِظــ ❤

بایگانی
آخرین مطالب

دلم تنگ می شود

دلم تنگ می شود گاهی

برای حرف های معمولی

برای حرف های ساده

برای " چه هوای خوبی!"/ "دیشب شام چه خوردی؟"

برای " راستی! ماندانا عروسی کرد."/ " شادی پسر زایید."

و چقدر خسته ام از " چرا؟"

از " چه گونه! "

خسته ام از سوال های سخت پیچیده

از کلمات سنگین

فکرهای عمیق

پیچ های تند

نشانه های بامعنا بی معنا

دلم تنگ می شود گاهی

برای

یک " دوستت دارم" ساده

دو "فنجان قهوه داغ"

سه "روز" تعطیلی در زمستان

چهار "حنده ی" بلند

و

پنج " انگشت" دوست داشتنی .

  • maede jooooooooooooon

نظرات  (۷)

لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایک
پاسخ:
مرسی اجی
  • آقای دارستانی
  • به به عجب سروده ایシ
    پاسخ:
    قابل شمارو نداره
  • ❤❤ پسر خوب ❤❤
  • خیلی زیباست
    پاسخ:
    مرسی
    دمت گرم عالی بود
    حرف دل خیلی ها اینه
  • علی شبگرد
  • همدردیم :(...

    گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود

    مثل دلت که با دل من سنگ می‌شود...

    پاسخ:
    )))))....
  • 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
  • عالی
    پاسخ:
    فدات اجی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">