عاشقانه دل شکسته

عشق

عاشقانه دل شکسته

عشق

عاشقانه  دل شکسته

❤اِلتِمــــــــا๛ مــــــالِ בیـــــــروز بــــوב ❤
مـــــــالِ وَقتـــــــے بـــوב ڪــــﮧ ســـــــا בـہ بوבم
اِمــــــــروز میـــــــפֿـــــواے بـــِــرے ؟؟؟
هیــــــــــــــ๛ !!!
❤ـ؋ـَقَطـ ” פֿـــُــــבاـפـــــــــــافـِظــ ❤

بایگانی
آخرین مطالب

تولد!

تفلد تفلد تفلدت مبارک!! بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی! 

مائده خانم تولدت مبارک

  • 💕 پسر خوب 💕

نظرات  (۱۱)

  • maede jooooooooooooon
  • قربووووووووووووووووووووونت مرسی 
  • fatemeh S.NAKHAEI
  • تولدت مبارک مائده جونم
    مبارکه
    پاسخ:
    مرسی عزیزم
  • fatemeh S.NAKHAEI
  • مائده جونم منو لینک نداریا
    پاسخ:
    الان می کنم
  • fatemeh S.NAKHAEI
  • خوشحالم تو یه مهریی من عاشق مهریمام
    پاسخ:
    قربونت میشم من 
  • fatemeh S.NAKHAEI
  • واقعا نی گفتم نفس منم مهری بود
    پاسخ:
    اخییی ای جان
  • آقای دارستانی
  • مبارک
    مرسی از این لطفتون که همیشه نظر میذارید ممنونم
    پاسخ:
    خواهش
  • 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
  • مبارکااااا باشهههههه
    پاسخ:
    ممنون

    روز میلادت مبارک مائده

    آمدی دنیا، مبارک مائده

    ...نگفتی چندتا شمع رو باید فوت کنی تا صدسال زنده باشی؟

    پاسخ:
    15تا
  • دختر مهتاب من زنده ام
  • تولدت مبارک ابجی
    پاسخ:
    فدات مرسی
  • آرش نادیان
  • سلام.من هم روز تولدت رو بهت تبریک میگم.البته ببخشید کمی با تاخیر....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">