عاشقانه دل شکسته

عشق

عاشقانه دل شکسته

عشق

عاشقانه  دل شکسته

❤اِلتِمــــــــا๛ مــــــالِ בیـــــــروز بــــوב ❤
مـــــــالِ وَقتـــــــے بـــوב ڪــــﮧ ســـــــا בـہ بوבم
اِمــــــــروز میـــــــפֿـــــواے بـــِــرے ؟؟؟
هیــــــــــــــ๛ !!!
❤ـ؋ـَقَطـ ” פֿـــُــــבاـפـــــــــــافـِظــ ❤

بایگانی
آخرین مطالب

اون رفت...

خدایا

اون رفت 

          

   من موندم و یه مشت خاطره 


    هرجا میرم ازش یه خاطره دارم 


حق من 


        این نبودش که بعد از اون همه 



                      خوبی ک بهش کردم 


 بهم بگه


((خسته شدم ازت دگ نمی خوامت))


خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ترو به کی قسم بدم ک کمکم کنی هاااااااااااااااااااا


بگووو بگو چی کار کنم دارم دیونه میشم بهترین کسم از پیشم رفت 

((تنهام))گذاشت 


خدایا بی کس شدم خودت برس ب دادم 

  اخه چرا هیچ کس نمی فهمه من دووووسش دارم 

  • maede jooooooooooooon

نظرات  (۵)

هیچ کس را نباید ملامت کرد مگر خودت را....
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ های جدید ایرانی
  • خانه سلامتی
  • فراق یار سخت است گر بدانی
    که مردن بهتر است از زندگانی
    اگر خواهی کنی نفرین به دشمن
    بگو اندر فراق یار بمانی
  • سارا کاشانی
  • :(

  • 🎧hidden love🎶🎵
  • لایییییک
    پاسخ:
    مرسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">