عاشقانه دل شکسته

عشق

عاشقانه دل شکسته

عشق

عاشقانه  دل شکسته

❤اِلتِمــــــــا๛ مــــــالِ בیـــــــروز بــــوב ❤
مـــــــالِ وَقتـــــــے بـــوב ڪــــﮧ ســـــــا בـہ بوבم
اِمــــــــروز میـــــــפֿـــــواے بـــِــرے ؟؟؟
هیــــــــــــــ๛ !!!
❤ـ؋ـَقَطـ ” פֿـــُــــבاـפـــــــــــافـِظــ ❤

بایگانی
آخرین مطالب

کمکم کنید

بچه ها

این روزا دلم بدجور 

                   

                       گرفته حالم بده

(حالم شدید بده)


               بگید چیکار کنم تمام ذهنم مشغوله


 ترو خدا کمکم کنید حداقل 


                               به عنوان یه خواهر

maede

  • maede jooooooooooooon

نظرات  (۱۴)

  • محمد امین فراهانی
  • عزیزم لایک
    اول باید بگی مشکلت چیه؟
    پاسخ:
    تو فک کن بدبختی بیچارگی و از همه مهم تر تنهاااااااااایی
    فقط خدا تنها است.
    پاسخ:
    منم تنهام 
    ولی هیچکس نمی فهمه
    من هم احساس تنهایی می کنم. تنهای تنها.
    باید یه جور باهاش بسازیم، یا فعلا بهش فکر نکنیم.
    پاسخ:
    مگه میشه اخه
    سعی کن حال و هواتو عوض کنی. به چیزای خوب فکر کنی و سرگرمی های جدید.
    پاسخ:
    نمیشه نمیشه بخدا نمیشه چراااااااااااااااا هیچ کس منو درک نمی کنه
     فقط از خدا می خوام یکی رو جلو راه من بزاره ک درکم کنه
    سلام مائده خانم.
    اول باید تشکر کنم به خاطره اینکه به وبلاگ من اومدین و نظر دادین...
    ممنون....
    بعد اینکه اگر بخای از تنهایی در بیای و برای دیگران ارزشمند باشی باید برای دیگران هم ارزش قایل بشی...
    مثلا همین وبلاگ شاید اگه شما به وب من سر نمیزدی من هم هرگز وبلاگت رو نمیدیدم.
    ولی وقتی شما برای من ارزش قایل شدی  و به وب من سرزدی من هم وب شما سرزدم و خواهم زد...

    پس خیلی ساده هست.اگه برای دوستی زنگ بزنی و حالش رو بپرسی و همچنین برای فامیلهای دور و نزدیک بدین صورت اونها هم برای شما ارزش قایل میشن...
    و بدین طریق مائده قصه ما از لاکش در میاد و دیگه تنها نیست..
    با آرزوی بهترین لحظات برای شما..
    پاسخ:
    ممنون از اینکه شما هم سرزدید 
    و ممنون از راهنماییتون ولی برا من کارم از این جور چیزا گذشته
    سلام.میبینم که استقلالی هستین.میدونستی رنگ دوم لباس پرسپولیس سیاه هست.اول فکر کردم پرسپولیسی هستین؟؟؟؟
    پاسخ:
    راستشو بخوای زیاد برام فرقی نداره
    وبت عالییییییییییییییه عزیزم
    پاسخ:
    مرسی
  • سارا کاشانی
  • سلام ممنون سر زدی لینک و دنبال شدی ^_^
    پاسخ:
    خواهش
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • سلام.....من نمیدونم چرا حالتون بده ولی توکل به خدا خیلی به انسان ارامش میده.....
    پاسخ:
    میسی
  • محمدرضا زال آقایی
  • سلام خیلی خیلی خوشحال شدم بهم سر زدی آبجی جونم
    والا اینطوری که تو داری میگی حالت بده من بعید میدونم از دست ماها کاری بر بیاد !!! خخخخ
    تبادل لینک کنیم آبجی؟
    سلام
    روزتون بخیر.......................:))))
    .
    اول یه نفس عمیق بکش..هروقت فکرهای ناامیدی و ناراحت کننده آمد سراغ تون ..اون فکرها رو با شمردن از 100به صفر متوقف کن...اینو بارها تکرار کن..و به چیزهایی فکر کن که شادت میکنه...هیچ وقت خودت تو خونه حبس نکن....پیاده روی تند..طناب زدن...
    زندگی خیلی باارزش..که ما بخواهیم به خاطر بعضی آدم ها..بخاطر گذشته مون..بخاطر حرف آدمها اونو نابود کنیم..............ورزش فوق العاده است...حرکت وزندگی...............هیچ کسی نمی تواند به ما کمک کند جز خودمان.....از همین امروز به زندگی فکر کنید وماجراهای جدیدی رو تو زندگیتون خلق کنید..
    یه روان شناس میگفت اگه میخواد زندگی تون پربرکت و پرمعنا بشه..نمازتون سروقت بخوانید..زندگی آنقدر برایتان تغییر میکند.که آرامش وشادی همراه همیشگی تان میشود..موفق باشید
  • مهدی قاسمی راد
  • سلام
    به نظر من از دنیای مجازی یه مدت دور شو و به دنیای واقعی لبخند بزن
    افراد دور و برت رو دوباره بشناس و سعی کن بهشون محبت کنی
    محبت کردن به دیگران حال ادمو خیلی باحال میکنه
    من که اینطوریم
    پاسخ:
    مرسی از راهنماییتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">