عاشقانه دل شکسته

عشق

عاشقانه دل شکسته

عشق

عاشقانه  دل شکسته

❤اِلتِمــــــــا๛ مــــــالِ בیـــــــروز بــــوב ❤
مـــــــالِ وَقتـــــــے بـــوב ڪــــﮧ ســـــــا בـہ بوבم
اِمــــــــروز میـــــــפֿـــــواے بـــِــرے ؟؟؟
هیــــــــــــــ๛ !!!
❤ـ؋ـَقَطـ ” פֿـــُــــבاـפـــــــــــافـِظــ ❤

بایگانی
آخرین مطالب

بامن...

💀 با مََــــــــــن تـــیـــــریــــپ "💀سََـــنــگین " بـــرنََـدار👊 

🐯اونــــقــدر سََــــــگـــــمْ  !  !  !  !👽 

🐺کـــــه با خودمََــــــــــم کِِنار نِِــــمــــیــام💀🎧

هه کی گفته تو تک پری!؟💀پََــــرِِت به پََــــرم بـــگـــیره💣  پَــرپََـــرے

هی رفیق....😏 ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﻣــﻦ ﺩﻋـــﻮﺍﺕ ﻣﯿﺸـﻪ

ﺍﻧﺘـﻈﺎﺭ ﻧﺪﺍﺷـﺘﻪ ﺑﺎﺵ↲مــﻦ ﺑﯿﺎﻡ ﻣـــﻨﺖ ﮐﺸـﯽ↱

مــن ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺴﺘــﻦ ﺑﻨﺪ ﮐﻔﺸــﺎﻣﻢ ﭘﺎﻫﺎموُ ﻣﯿــﺎﺭﻡ ﺑﺎلا❗

ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺧَــﻢ ﻧﻤﯿﺸــﻢ❕ گفتــم در جریــان باشــی 

ﻣﻦ ﻫﻤﯿﻨﻢ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﻢ👌 

ﺷـــﺎخ ﻧﯿﺴﺘﻢ ، ﭼﻮن ﮔﺎو ﻧﯿﺴﺘﻢ❗ﺧﺎص ﻧﯿﺴﺘﻢ ﭼﻮن ﻋﻘﺪﻩ ﻧﺪارم😑❕ﺑﺎﻻ ﻧﯿﺴﺘﻢ ، ﭼﻮن ﭘﺮﭼﻢ ﻧﯿﺴﺘﻢ❗

ﻓﻘﻂ ﯾﻪ آدﻣﻢ👤❕🔚 ﭼﯿﺰی ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﺎ ﻧﯿﺴﺘﻦ👥👍 ❗

👎 تنها پسری ک جلوش زانومیزنم پسرمه

اونم واس بستن بندکفشاش√👍 

✔️🔥مَنْ🔥 تـــــــــــو وَرَقـــــــــــاےِ زِنْدِگـــــــــــیمْ 👈آســْــــ👉 نیسْتـــــَـــــمْ؛ ♠جوکــِــــــــرَم♠ْ حـــــــــــالْ نَمیکــُـــــــــنَمْ با ھَر کَســـــــــــے 👐 بــُـــــر👐 ْ بــُــــــخورَم..

بت دس دادم احساس نزدیکے نکن!✘✘



شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

  • maede jooooooooooooon

نظرات  (۷)

  • پارسا قلندر
  • دیدن عکست تمام سهم من است
    از “تو ”
    آن را هم جیره بندی کرده ام
    تا مبادا
    توقعش زیاد شود!
    دل است دیگر . . .
    ممکن است فردا خودت را از من بخواهد!

    وبتون عالیه ب وب منم سر بزنید خوشحال میشم ♥
    موفق باشید
  • محمد امین فراهانی
  • سلام ببخشید اگر خواستی  من تبلیغات وبلاگتو توی پیوند های وبلاگم بزارم اگر خواستی بیا تو وبلاگم نظر بزار شمارتو بده تو تلگرام اد کنم یا شمارمو من بدم که باهم بتونیم وبلاگ های خوبی داشته باشیم اگر دوست داشته باشی میتونی نویسنده وبلاگم بشی منم دوست دارم نویسنده وبلاگت باشم مرسی دوست دارم باهات بیش تر حرف بزنم بخدا قسم من اهل دوستی و این جور چیزا نیستم چون بدم میاد منتظر نظرت تو وبلاگم هستم
    لایک
    آره معلومه با خودت کنار نمیای 
    با این همه شلم شولوای که این بالا راه اینداختی
  • محمد امین فراهانی
  • سلام با تشکر از شما که از وبلاگ من دیدن کردید باز هم میگم اگر خواستید تبلیغ وبلاگ شمارو در وبلاگم بزارم به شرط اینکه شما هم همین کارو بکنی مرسی  بعد معذرت من هنوز نمیدونم شما دختر خانومی یا پسر
  • محمد امین فراهانی
  • سلام تورو خدا سریع تر برای تبلیغات توی وبلاگ اقدام کنیم
    پاسخ:
    وا چیشد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">