عاشقانه دل شکسته

عشق

عاشقانه دل شکسته

عشق

عاشقانه  دل شکسته

❤اِلتِمــــــــا๛ مــــــالِ בیـــــــروز بــــوב ❤
مـــــــالِ وَقتـــــــے بـــوב ڪــــﮧ ســـــــا בـہ بوבم
اِمــــــــروز میـــــــפֿـــــواے بـــِــرے ؟؟؟
هیــــــــــــــ๛ !!!
❤ـ؋ـَقَطـ ” פֿـــُــــבاـפـــــــــــافـِظــ ❤

بایگانی
آخرین مطالب

اواره...؟


بهم میگه دوست دارم....؟؟؟
ههه این چطور دوس داشتنی هس که وقتی اشتباهی میکنه ی بار بهم نمیگه منو ببخش..ی بار نمیخواد باور کنه که اشتباه کرده...
نمیخواد برا کسی که میگه دوسش داره غرورشو برا یبار که شده بشکنه بگه منو ببخش...
بیچار من وقتی ی اشتباه میکنم هزار بار میگم منو ببخش....!!!
بیچار منم که به خاطر اون که از دستش ندم...
به ادمی گفتم غلط کردم که ارزشش از یه سگم کمتره
بدبخت منم که عاشقم با اینکه میدونم برا اون بازیچه ام
و حاظرم براش بمیرم...
راستش خودم هم نمیدانم چرا هرروز بیشتر عاشقش میشم ......؟؟؟
اما
لعنتی 
اینو بدون هرگز رهایت نمیکنم
برای اینکه دوستت دارم



  • maede jooooooooooooon

نظرات  (۱)

به نظر من نباس به کسی خوبی کرد آخر و غاقبتی نداره خووبه یه کم به یاس گوش کنین میگ تد این دنیا مگ من خیر دیدم جواب خودمو خیر میدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">